Thursday 24 May 2018

Kwiatowo // Vintage flowers

Witam wszystkich i zapraszam na moją inspirację z najnowszej kolekcji "Vintage Trip".
Good morning all, today I'd like to share with you card made from new collection "Vintage Trip".

Przygotowałam dla Was kwiatową kartkę, którą można podarować na każdą okazję. Wszystkie arkusze są cudowne ale chyba najpiekniejszy jest ten z dużą ilością kwiatów, które można samodzielnie wyciąć. 
I have prepared card with flowers, perfect for every occasion. All sheets from new collection are perfect but I like the most that one with big flowers, it's not so hard to cut them out.



Wykorzystałam 4 arkusze z najnowszej kolekcji, dwa posłużyły jako bazowe, z arkusza z obrazkami wycięłam jeden z obrazków plus jeden bukiet kwiatów. Liście dodatkowo wytuszowałam na brzegach. Na koniec dodałam dwie zielone perełki.
I have used 4 different sheets from collection, two as my base, one with pictures and I have cut some flowers from sheet no. 5. I added a little bit of green ink on edges of my leaves and two green pearls to my card.

No comments:

Post a Comment