Friday 9 March 2018

Gratulacje

Dzisiaj przychodzę do Was z kartką zrobioną z okazji przyjścia na świat chłopca. W scrapbookingu i kartkowaniu najbardziej lubię właśnie tworzenie takich pamiątek. Ja nadal mam wszystkie kartki, które dostałam z okazji swojego Chrztu Świętego, przyjęcia I Komunii Świętej, 18 urodzin czy ślubu. 
Today I want to show you card made to celebrate baby boy. In my opinion scrapbooking and cardmaking are perfect to prepare something unique. I still have all cards given to me for all occasions as Christening, Holy Communion, my 18th birthday and from our Wedding Day. 

W swojej pracy wykorzystałam cudowne kolekcje papierów "Emma & Billy" oraz "Pink and blue". Na tło użyłam arkusze "Pink and blue - Joy - 02" oraz "Pink and blue - Joy - 03", postać małego chłopca z arkusza z motywami do wycinania "Emma & Billy 02" a dodatki z paseczków "pasek Emma & Billy 03" i "pasek Emma & Billy 02".
W moich kartkach lubię mieć dużo warstw w podobnych odcieniach kolorystycznych a wykrojniki zawsze zapełniają tło.
I have used two collections "Emma & Billy" and "Pink and blue". For the background I have used "Pink and blue - Joy - 02" and "Pink and blue - Joy - 03", baby boy is from ready cut-outs from "Emma & Billy 02" and all other (heart, stars, pram) are from "Emma & Billy 03" i "Emma & Billy 02".

Mam nadzieję, że zainspirujecie się moją kartką i wykorzytacie pomysł na unikatową pamiątkę.
I hope you like my card and maybe it will inspire you to create something beautiful.

1 comment:

  1. Rewelacyjna praca! Będzie fantastyczną pamiątką :)Pozdrawiam serdecznie -Gosia*

    ReplyDelete