Tuesday 23 January 2018

Wielkanocnie // Easter

Od wczoraj na sklepowych półkach "Laserowe Love" jest już nowa kolekcja papierów "Easter Bunny" i tekturek "Easter Bunny".
Since yesterday we have new collection of papers "Easter Bunny" & chipboards "Easter Bunny"

Przygotowałam kartkę z wykorzystaniem arkusza "Easter Bunny 06", a babkę wielkanocną wycięłam z fantastycznego arkusza "Easter Bunny 01", kwiatki i bazie z arkusza "Easter Bunny 05".
I have prepared my card using three new papers from that collection: "Easter Bunny 06""Easter Bunny 01" & "Easter Bunny 05".


Mam nadzieję, że zachęciłam Was do zaopatrzenia się w tę kolekcję, bo świetnie się z nią pracuje.
I hope you like my project and new collection, you can use it not only for Easter projects.

2 comments:

  1. Wiosennie się u Ciebie już zrobiło :) coraz wcześniej te wszystkie święta w naszym hobby przychodzą :)

    ReplyDelete
  2. O jak wiosennie i uroczo u Ciebie:) Cudowna kartka:)Moc ciepłych pozdrowień posyłam -Gosia ♥

    ReplyDelete