Sunday 12 October 2014

Wedding layout

I wanted to make that LO in June for my husband sister. Not enough time. no ideas. When I have got a paper from last Polish Kit Project I knew straight away what to do :) One evening in my craft room and it's done. Hope they like it because I love it :) That's all my colours.
Miałam zrobić tego skrapa na czerwiec bo jechałam do Polski i chciałam siostrze męża zrobić prezent na rocznicę ślubu, zabrakło czasu i pomysłów... Coś tam w głowie się układało ale dopiero jak dostałam ostatni zestaw Polish Kit Project i zobaczyłam ten papier wiedziałam od razu co zrobię. Jeden wieczór przy scrapowym biurki, grzebanie w 40 pudełkach i tak oto powstał :) wykorzystałam kwiaty, scrapki z wykrojników które potuszowałam vintage photo distressem, ażurowe liście a do tego tusze z 13 arts :)

1 comment:

  1. Fabulous layout and I love those colors too. Great photo of the happy couple too.

    ReplyDelete