Monday 8 September 2014

Powrót po urlopie // Back after holiday

Wracam po urlopie, w międzyczasie padł mi dysk w laptopie - straciłam wszystko :( co prawda połowa rzeczy jest u męża na komputerze (muzyka, zdjęcia kartek, digi stemple) ale przenoszenie tego zajmie mi dużo czasu, którego co by nie ukrywać nie mam. Więc chwilowo na laptopie pusto bo po pierwsze na dysku tymczasowym a po drugie szkoda mi czasu. Dziękuję youtube za muzykę, audiobooki itp. ;)

Kartka na urodziny, z bardzo fajnym stemplem Kaiser Craft - aż z Australii do mnie przyleciał - i z listkami wykrojnikowym z Primy :)


Birthday card made with Kaisercraft stamp and Prima dies. After holidays it's hard to get everything back, in meantime my HDD (hard drive) died and I lost almost everything.

2 comments:

  1. I love your card and the wonderful color choices. I'm so sorry you lost most of your info. I know that's really frustrating.

    ReplyDelete
  2. How lovely and wonderful with those amazing colors and designs, Jo! I'm sorry that the translator would not work for me, so I could not read your post. :-( hugs, de

    ReplyDelete