Thursday 20 March 2014

20 marca

a jak 20 to dzisiejszy post związany jest z moim udziałem w Altered Art & Mix Media. Marcowe wyzwanie miało tematykę kobieco - wiosenną a zdjęcie miało być inspiracją


Należało nadać nowe życie słoikowi, butelce, talerzykowi, szklance etc., nie użyłam żadnych mediów bo żal mi było zachlapać moją mini wiosnę ale użyłam kwiatków z papieru czerpanego, perełek, koronki, różyczek, szpilek z kolorowymi główkami a 3 zielone kwiaty wycięte są z kawałkow tapety. Za miesiąc Wielkanoc więc dorzuciłam też kilka jajeczek a trawa w słoiczku jest filcowa. Mam nadzieję że podoba się Wam moja praca


Moją pracę zgłaszam na wyzwanie u Scrapgangsterek

10 comments:

  1. Wiosenny i kolorowy śliczny słoiczek :)

    ReplyDelete
  2. Piękna praca,prawdziwie wiosenna

    ReplyDelete
  3. ach :) wiosna ach to Ty :) cudna praca

    ReplyDelete
  4. Śliczny , wiosna w pełni :) świetne kwiatki z tapety :)

    ReplyDelete
  5. Pięknie udekorowany słoiczek!!!

    ReplyDelete
  6. kompozycja na wierzchu słoiczka wygląda jak nenufary w stawie, super

    ReplyDelete
  7. świetny pomysł, dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapgangsterek

    ReplyDelete
  8. Bardzo pomysłowy ogródek w słoiku :)

    ReplyDelete